مقاله ها

برند های معروف نوشت افزار و لوازم تحریر

نوشت افزار و لوازم تحریر فابرکاستل

برند دیگری از آلمان فابرکاستل (Faber-Castell) این شرکت در اشتاین آلمان قرار دارد، یکی از قديمي‌ترين كارخانجات نوشت افزار در جهان شناخته می شود. لوتار فابر پدر مداد دنيا كه در حقيقت اولين كسى بود كه نوشت افزارى با نام اختصاصی ارائه کرده بود. فابرکاستل قدیمی ترین شرکت نوشت افزار جهان است که همچنان پس از گذشت بیش از ۲۵۰ سال به صورت خانوادگی اداره می شود. این نشان تجاری از اعتبار و جایگاه ویژه ای در سر تا سر جهان برخوردار است.

انواع نوشت افزار و لوازم تحریر فابرکاستل که شامل مداد، مداد رنگی، خودکار، روان نویس، اتود، پاک کن، تراش، خط کش، ست ریاضی، ماژیک وایت برد و هایلایت که در طرح و رنگ های متنوع و با کیفیت عالی ارائه می شود.

انواع لوازم نقاشی و طراحی این برند شامل مداد رنگی فابرکاستل، پاستل، آبرنگ، گواش و … است.

نوشت افزار و لوازم تحریر استدلر

استدلر (Staedtler) یک شرکت آلمانی چندملیتی تولیدکننده نوشت‌افزار مستقر در نورنبرگ است. محصولات استدلر بسیار متنوع است و در دسته های متنوعی تقسیم بندی می شود.

استدلر شامل مجموعه متنوعی از مداد، خودکار، اتود، روان نویس، ماژیک، ماژیک هایلایت و وایت برد، تراش، پاک کن است.

لوازم طراحی و نقاشی استدلر شامل انواع مداد طراحی، مداد رنگی، آبرنگ، گواش، مداد شمعی و پاستل است.

لوازم رسم فنی استدلر شامل مجموعه متنوعی از پرگار، راپید مهندسی، روان نویس راپیدی، تخته رسم و … است.

استدلر ادعا می‌کند که بزرگترین تولیدکننده مداد چوبی، قلم پروژکتور آموزشی، مداد نوکی، سرب مداد، پاک‌کن و خمیر مجسمه‌سازی در اروپا است.

نوشت افزار و لوازم تحریر استابیلو

برند آلمانی استابیلو (STABILO) که در زمینه تولید انواع نوشت افزار و لوازم تحریر شهرت دارد. شرکت استابیلو بزرگترین تولید کننده انواع ماژیک مانند ماژیک نقاشی، وایت برد و هایلایت با مجموعه متنوعی از طرح ها و رنگ ها در دنیا به حساب می آید. محصولات استابیلو (STABILO) در چند گروه اصلی شامل انواع مداد سیاه، مداد رنگی، اتود، روان نویس، خودنویس، انواع ماژیک هایلایت، پاک کن، تراش و لاک غلط گیر طراحی و تولید می شوند. محصولاتی بسیار با کیفیت و جذاب.

نوشت افزار و لوازم تحریر یونی بال

یونی بال (Uni-ball) برندی ژاپنی در نوشت افزار که در ۱۸۸۷ میلادی تاسیس شد. و به طراحی و تولید انواع نوشت افزار مصرفی و قلم های کاربردی با نوک فلزی و جوهر بسیار روان نمود. پس از موفقیت بزرگی که مجموعه خودکار و روان نویس یونی بال در سراسر دنیا به دست آورد و استقبالی که از قلم های این برند شد، یونی بال شروع به طراحی و تولید نوشت افزارهای کاربردی دیگر مانند انواع ماژیک پوستر، ماژیک صنعتی، ماژیک هایلایت و اتود و لاک غلط گیر نمود و تبدیل به برندی پرآوازه و ماندگار در سراسر دنیا شد.

نوشت افزار و لوازم تحریر روترینگ

روترینگ (Rotring) یکی دیگر از برند های آلمانی که در شهر هامبورگ قرار دارد. شرکت روترینگ برای اولین بار در سال ۱۹۲۸ به عنوان تولید کننده انواع بیشماری از لوازم التحریر تأسیس شد. در واقع یکی از مواردی که باعث تشخیص اصل بودن این کالا می شود وجود و یا عدم وجود حلقه قرمز رنگ بر بدنه محصولات است! روترینگ از زمان شروع به کار خود تا کنون طیف گسترده ای از لوازم التحریر و نوشت افزار مهندسی را تولید کرده است که یکی از محصولات مهم و مشهور آن قلم راپید با بیش از ۱۰ قطر نوشتاری است که به همراه لوازم جانبی آن شامل جوهر راپید، محلول شست و شو قلم راپید و ظرف شست و شو عرضه شده است. همچنین از دیگر محصولات روترینگ می توان به تخته رسم، کیف تخته رسم، انواع خط کش، شابلون و … اشاره کرد.

نوشت افزار و لوازم تحریر زبرا

برند دیگری از ژاپن زبرا (Zebra) با نشان تجاری گورخر در سال ۱۹۱۴ توسط آقای ایشیکاوا در توکیو آغاز به کار نمود. امروزه نام تجاری زبرا با طراحی و تولید محصولاتی منحصربفرد و با کیفیت در زمینه نوشت افزار مانند انواع خودکار، روان نویس، اتود و ماژیک هایلایت و ماژیک CD، قلم های چند کاره و مغزی یدک خودکار و صادرات آن در بازار جهانی طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب نموده است.

نوشت افزار و لوازم تحریر اونر

برند اونر (owner) برند محبوب از کشور کره جنوبی است که در زمینه تولید انواع نوشت افزار، لوازم التحریر، ابزار رنگ آمیزی و لوازم اداری برای کودکان و بزرگسالان فعالیت دارد. محصولات اونر در گروه های متنوعی عرضه می شوند که شامل انواع مداد، اتود، خودکار، روان نویس، جامدادی، پاک کن، تراش، پرگار، چسب و … است.

لوازم نقاشی و رنگ آمیزی اونر شامل مداد رنگی، پاستل، آبرنگ و … است.

برند دیگری از ژاپن زبرا (Zebra) با نشان تجاری گورخر در سال ۱۹۱۴ توسط آقای ایشیکاوا در توکیو آغاز به کار نمود. امروزه نام تجاری زبرا با طراحی و تولید محصولاتی منحصربفرد و با کیفیت در زمینه نوشت افزار مانند انواع خودکار، روان نویس، اتود و ماژیک هایلایت و ماژیک CD، قلم های چند کاره و مغزی یدک خودکار و صادرات آن در بازار جهانی طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *